Hotel Sadova, Gdańsk
boka online

5 urodziny Hotelu Sadova

  1. hemsida
  2. hotell
  3. 5 urodziny Hotelu Sadova
boka online

Warto rezerwować przez stronę

Garanti
till lägsta pris
Attraktiva
vistelsepaket
Säker
betalningshantering
Ett brett
utbud av tilläggstjänster
Flexibla
avbokningsvillkor
Presentkort
Inga
dolda kostnader
Skräddarsydda
tjänster
Gratis,
snabbt Wi-Fi
Lägsta
parkeringspris
ankomst 19
april 24
resa 20
april 24
Boka på vår hemsida med rabattkoden SADOVADIRECT och få 10 %!
Hotel Sadova, Gdańsk
boka online

Świętuj z nami

Enjoy Your Stay -

jak sprostać oczekiwaniom gości w 2021 roku?

 

Właśnie mija 5 lat od momentu, gdy rzuciliśmy sobie to wyzwanie, otwierając Hotel Sadova. Zarówno my, jak i nasi goście zmieniliśmy się na przestrzeni tego czasu, co w połączeniu z 5-tą rocznicą skłoniło mnie do pewnych refleksji oraz podsumowań. 

Pokażę Wam, jak dostosowaliśmy nasze działania i strategię komunikacji w kontekście funkcjonowania hotelu. Mam nadzieję, że nasze podejście może stać się ciekawą inspiracją i przykładem skutecznej odpowiedzi na oczekiwania gości w 2021 roku. 

Współcześni goście, czyli kto?

Zapewne wielu hotelarzy zgodzi się ze mną, że obecnie ponad połowa podróżujących jest z pokolenia millenialsów - osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem. Wydają więcej i podróżują znacznie częściej niż jakakolwiek inna grupa wiekowa, ale z tego też względu ich oczekiwania są zazwyczaj inne niż pozostałych gości. 

Chcą aktywnie odkrywać świat, a tym samym zdobywać lokalne doświadczenia. Są samowystarczalni, z łatwością korzystają z nowych technologiach i bardzo aktywnie używają mediów społecznościowych. Planują wakacje przez aplikacje i strony internetowe, a ich priorytetem jest nie tylko komfort noclegu oraz jakość usług, ale też możliwość zyskania wyjątkowych przeżyć. 

Oczekują tak zwanego “efektu WOW”. I my postanowiliśmy im go zapewnić.

Efekt WOW w Hotelu Sadova

Zaczęliśmy od wzięcia pod lupę cech osobowości, zainteresowań i nawyków naszych gości. Na tej podstawie stworzyliśmy listę atrakcji i udogodnień, które nie tylko zaspokoją ich oczekiwania oraz potrzeby, ale także zagwarantują coś więcej - doświadczenia, które trudno będzie uzyskać w innym miejscu. 

Pierwsza w Polsce pijalnia cydrów

W sercu Gdańska stworzyliśmy ogród cydrowy wraz z pierwszą w Polsce pijalnią cydrów. Nasi goście mogą poznać różnorodne gatunki tego lekkiego trunku i delektować się nim we wnętrzu przepięknego ogrodu w samym centrum miasta. 

Jedzenie w rytmie slow  

Naszą restaurację Papieroovka Cider Garden prowadzimy w duchu Slow Food. Nasi goście mogą swobodnie celebrować posiłki - tak, jak chcą i lubią. Rozpieszczamy ich kubki smakowe żywnością od regionalnych dostawców. Potrawy są przygotowywane w tradycyjny sposób, wyłącznie z nieprzetworzonych produktów. Nie stosujemy żadnych półśrodków. 

Hotel Sadova to miejsce dla małych i dużych gości 

Wielu naszych gości uwielbia rodzinny wypoczynek i u nas mają do tego idealne warunki. Organizujemy animacje dla dzieci, aqua aerobic, zajęcia z zumby, warsztaty kulinarne i wiele innych atrakcji. Chcemy, by każdy czuł się odpowiednio zaopiekowany. 

Również czworonożni członkowie rodziny są u nas mile widziani - na każdego w pokoju czeka legowisko i miska. 

Kontakt “face to face”, czyli idziemy pod prąd

Wiemy, jak ważna przy podróżowaniu jest nowa technologia i wszelkiego rodzaju ułatwienia z nią związane. I chociaż są one u nas dostępne, to mimo wszystko skupiamy się na kontakcie bezpośrednim, budując z naszymi gośćmi długofalowe relacje. 

Technologia służy nam do optymalizowania doświadczeń gości oraz pomaga w codziennej komunikacji, ale nigdy nie zastąpi kontaktu z drugim człowiekiem face to face. I wbrew pozorom to podejście się sprawdza - coraz częściej okazuje się, że mimo wszystkich technologicznych możliwości nasi goście wolą wybrać bezpośredni kontakt.

W social mediach wrzuciliśmy na luz

Łamiemy stereotypy i dajemy poznać się gościom nie tylko jako hotel, lecz przede wszystkim jako ludzie. Na naszym Facebooku i Instagramie pojawia się cały zespół - i to często w bardzo nieoficjalnej formie. Opowiadamy o sobie, tańczymy, czerpiemy radość z nawiązywania kontaktu z naszymi gośćmi. To nie tylko skuteczny sposób autopromocji, który wzbudza pozytywny odbiór, ale też czysta przyjemność dla nas. 

Na podstawie doświadczeń z ostatnich lat śmiało mogę powiedzieć, że kluczem do sprostania oczekiwaniom gości były elastyczność, otwartość na zmiany i aktywne słuchanie ich potrzeb: od tych żywieniowych aż organizację niespodzianek czy spotkań last minute. 

Z pewnością niezwykle pomocny był fakt, że wielu naszych pracowników jest z nami od początku otwarcia hotelu. Doskonale więc znają naszych gości i wiedzą, na czym im zależy, dlatego mogą wspólnie tworzyć dla nich pozytywne doznania. Wniosek? Bez świetnego zespołu nie ma świetnego hotelu i zadowolonych gości.

 

Małgorzata Kołnierzak 

Dyrektor Hotelu Sadova****

Świętuj z nami
Hotel Sadova, Gdańsk
boka online
nyhetsbrev

Få 10% rabatt vid bokning! - Anslut nyhetsbrevet

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Sadowa Sp. z o.o., Grunwaldzka 56, 80-241, Gdańsk , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane